Pan America™ Special



PROGRAMEAZĂ UN TEST:

Necesare
Necesare
Necesare
Necesare
Necesare
Necesare
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

PAN AMERICA SPECIAL

DOTARI EXCLUSIVE

Se numeşte Special pe bună dreptate. Proiectată să concureze cu vârful produselor din segmentul Adventure Touring, 1250 Special are dotări premium.

  • Suspensie semi-activă în faţă şi în spate cu controlul încărcării
  • Monitorizarea presiunii din pneuri (TPMS)
  • Cric central
  • Poziţie reglabilă a pedalei de frână
  • Bară protecţie motor
  • Scut din aluminiu
  • Far adaptiv Daymaker™ Signature
  • Deflectoare de vânt pentru mâini
  • Manşoane încălzite
  • Amortizor direcţie
  • Opţiune instalată din fabrică: Ȋnălţime adaptivă – Adaptive Ride Height (ARH)
  • Opţiune instalată din fabrică: Jenţi cu spiţe

NOUL MOTOR REVOLUTION™ MAX 1250

O NOUĂ GENERAŢIE DE MOTOCICLETE
Noul capitol din legenda motoarelor V-Twin este aici. Revolution™ Max este răcit cu lichid şi livrează o putere de 150 cp, cu un cuplu amplu menit să ofere control deplin.

MOTOR CU FUNCŢIE DUBLĂ
Revolution™ Max 1250 este o componentă structurală a şasiului motocicletei, eliminând cadrul tradiţional, ceea ce reduce seminificativ greutatea totală şi asigură îmbunătăţirea manevrabilităţii. Această performanţă o puteţi simţi, cu centrul de greutate coborât şi un şasiu super rigid.

PERFORMANŢĂ DE TOP ATUNCI CAND AI NEVOIE
Chiulasa cu doi arbori cu came (DOHC) facilitează obţinerea unei puteri sporite şi distribuţia variabilă independentă (VVT) lărgeşte spectrul de putere, îmbunătăţind managemenul cuplului. Altfel spus, ai acceleraţie puternică la turatii joase ale motorului şi putere la discreţie în gama de turaţii superioare.

Adaptive Ride Height (ARH)

SUSPENSIE REVOLUŢIONARĂ
Sistemul de reglare a înalţimii şi-a făcut debutul pe modelul Pan America Special. Această opţiune instalată din fabrică oferă încredere prin coborârea înălţimii când motocicleta este oprită, păstrând totodată o cursa constantă, optimă a suspensiei la viteză prin ajustarea pre-încărcării, monitorizând permanent greutatea.

Suspensie semi-activă în faţă şi spate
Cursa de 191 mm oferită de Showa™ BFF™ (Balance Free Forks) pe faţă şi BFRC™ (Balanced Free Cushion-lite) pe spate cu pre-încărcare electronică şi amortizare semi-activă. Suspensia din spate încorporează un sistem interconectat între amortizor, bascule şi şasiu, ceea ce oferă o senzaţie progresivă pe întreaga cursă.

DIFERIT PRIN DESIGN

Designerii şi inginerii H-D au creat o viziune ghidată de utilitate, având rădăcini în spiritul legendar al vehiculelor off-road Americane. Ȋntr-un peisaj de motociclete care ating uniformitatea, la Pan America funcţiunea alimentează formele într-un ambalaj care este unic Harley-Davidson


CALATORII LUNGI PE ORICE TEREN

Produs al moştenirii touring H-D, Pan America este concepută să menţină viteze ridicate şi performanţe în manevrabilitate, chiar şi cănd este la limita de încarcare cu bagaje şi greutate. Rafinată, capabilă şi intuitivă, Pan America este o motocicletă care rămâne de încredere oricat îi testezi limitele.


Schimbi vitezele instantaneu.

 Accesoriul original Quick Shifter Screamin’Eagle® oferă schimbarea în treapta superioară sau inferioară fără a apăsa maneta de ambreiaj şi fără să rişti deteriorarea transmisiei.

Când piciorul acţionează levierul de schimbarea a vitezei, alimentarea cu combustibil şi aprinderea sunt oprite în cateva milisecunde, ceea ce elimină sarcina asupra transmisiei, permitând să schimbi fără să atingi ambreiajul sau să schimbi poziţia acceleraţiei.

Schimbarea precisă a vitezei este obţinută instantaneu, oferind un control uşor, fără stres on şi off-road.

Instalarea accesoriului este realizată doar de dealer. Quick Shifter Screamin’Eagle® este compatibil cu modelele Pan America 2022.

SuspensiA

CONFORTUL TĂU

Sistemul de control al încărcării
Acest sistem simte greutate pilotului, pasagerului şi a bagajelor pentru a selecta amortizarea optimă prin reglarea automata a pre-încărcării pe spate.

Sistemul de suspensie semi-activă
Acest sistem reacţionează la poziţia suspensiei, viteza vehiculului, acceleraţia pe verticală, unghiul şi acceleraţia de înclinare, comenzile de acceleraţie şi/sau frânare şi modul de condus selectat pentru a menţine nivelul de confort cerut. Sunt cinci profile pre-programate în fiecare din modurile de condus:

  • Confort: Suspensie mai permisivă care izolează de drumurile denivelate.
  • Balanced: Un optim între confort şi controlul bun al vehiculului, pentru orice drum.
  • Sport: Maxim de control cu nivel mare de amortizare.
  • Off-Road Soft: Reduce gradul de amortizare iniţială pentru a mări adaptabilitatea suspensiei de a absorbi obstacole mari şi a reduce reacţiunea: ideal pentru drumurile nepavate, denivelate sau teren cu piatră.
  • Off-Road Firm: Măreşte amortizarea iniţială pentru un condus agresiv sau când se doreşte mai puţina “plutire” a corpului. Ideal pentru terenurile moi, nisipoase.

                                                                                                                SOLICITA UN TEST

PREGĂTIT PENTRU OFF-ROAD

1250 Special are câteva dotări faţă de modelul standard, utile pentru când mergi pe drumuri mai puţin umblate.

Scut din aluminiu pentru protecţia motorului de un eventual impact

Bara protecţie motor protejează radiatorul şi asigură un suport în cazul în care cade pe o parte.

Amortizor de direcţie îmbunătăţeşte performanţa pe trasee off-road abordate foarte dinamic.

Pedala de frână poate fi schimbată fără scule în 2 poziţii pentru îmbunătăţirea confortului şi a controlului la mersul în picioare.

Suspensie semi-activă în faţă şi spate cu un program off-road menit să ajute tracţiunea şi controlul pe terenuri sau drumuri denivelate.

MARI AŞTEPTĂRI

Pan America 1250 sunt echipate cu cea mai nouă tehnologie pe care te astepţi să o primeşti: unitate de măsură inerţială pe sase axe, moduri de condus programabile, conectivitate Bluetooth şi navigare cu harta afişată pe un touchscreen de 173 mm .

JANTE TUBELESS CU SPIŢE

Disponibile ca opţiune instalată din fabrică, spiţele sunt inserate prin marginea exterioara a jantei, în afara spaţiului pe care stă anvelopa.  Aceste roţi oferă mai multe avantaje în condiţii off-road faţă de jenţile turnate 

  • Designul permite utilizarea unui anvelope fără cameră, ceea ce reduce din greutate, făcând posibilă, în acelaşi timp, repararea spiţelor pe teren.
  • Dacă spiţele se rup sau se desfac, ele pot fi reparate sau înlocuite fără să scoaterea roţii de pe motocicletă sau scoatere anvelopei de pe jantă.

FAR ADAPTIV

Utilizând tehnologia Unităţii de Măsură Inerţiale pentru a determina unghiul de înclinare al motocicletei, acest sistem proiectează automat lumina suplimentară în unghiuri pentru a ilumina zone ale drumului care ar putea rămâne întunecate fără un far LED dotat cu această tehnologie.

  • Include câte trei elemente LED pe fiecare parte localizate chiar deasupra farului principal Daymaker™.
  • Luminile adaptive luminează într-o secvenţă care depinde de înclinarea motocicletei: la 8, 15 şi 23 grade.
  • Mai mult decât sa le aprindă şi să le stingă, aceste elemente adaptive luminează gradual în aşa fel încât lumina adiţională este progresivă.